29 Mayıs 2010 Cumartesi

Hastayım,galiba ölüyorum,Eurovision sırf senin için ayakta duruyorum.


Fenayım blog.Yaşlı gibi oldum ha.Başım dönmekte,boğazım ağrımakta,sesim çıkmamakta,kalbim çarpıntı yapmakta,tabi başım bi yandan ağrımakta,hiçbirşey yapacak dermanım bulunmamakta,zencefilli tarçınlı adaçayım da ocakta kaynamakta.Ve ben az önce sürüne sürüne bulaşık yıkadım.Burda da lafı çok uzatmıycam daha doğrusu uzatmak isterdim ama uzatamıycam.
Hayır.Suç tamamen benim.Buz gibi su sana dokunuyorsa ve sen bunu biliyorsan içmezsin üstüne de buzluktan buuz gibi bi tatlı indirmessin.Ama yapılıyo işte.Sonra da sürünürüm böyle.Manga için,Ferman için dayanıcam biraz.Bakalım neler yapcakar.Kendilerine başarı dileklerimi iletip öksürüklerim ve boğaz acımla beraber burayı terk ediyorum.Kib.

Hastalık felan vız geldi Manga çıkınca.İyiki de çıktılar.Fikrimce birinci kesinlikle Manga'dır.Helal olsun.Sesim çıkmasa da Teşekkürler Manga!

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails