5 Mayıs 2010 Çarşamba

Göçebe.


Ah Stephenie yine yaptın yapıcağını.Bu kitabındada gece yarısı beni hıçkırıklara boğup kitabı yarı bulanık gözlerle ve elimde sümüklü bi mendille okumamı sağladın ya ne diyim ben sana.Öyle güzel yazmışsın ki hiçbirşey diyemedim işte.Aslında bakmayın zırladım dediğime kitap içide macera da,aksiyon da,dostluk da barındırıyodu tabi aşkta.Bi bedende iki kişinin yaşaması,çift karakterli olmak tanımı çok şaşırtıcı bir şekilde işlemişti Stehenie'cim.İlk 50 sayfasını biraz sıkıla pıkıla okusamda kitap beni ele geçerdi, artık bi yandan ağlıyodum kitabın sonlarında,bi yandan da son bi umut ışığı bulup mutlu sonla bitmesi için (679 sayfayı)hızlı hızlı okuyodum.Yaratıcı bir hayalgücüyle,eğlenceli ve akıcı bir dille yazılmış bi kitaptı.Sevdim,bitirmek için sabırsızlandım,bittiğindede üzüldüm,aldım bağrıma bastım kitabımı:) Burdan da anlaşılacağı gibi tavsiye edilir.Buyrun okuyun.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails