24 Mayıs 2010 Pazartesi

Çemkiriğim şu an!


Öf!
Sıkıldım tamam mı!
Ders,ders,ders..
Sıkıldım.
'Ben bu yaz bronzlaşmak,kendimle uzlaşmak,yer yer yozlaşmak,uzaklaşmaak istiiiyorum'
diye şarkı söylesim geldi,gitmiyo.
Neden gitmiyo?
Neden yarın Fizik dersi var!
Neden çalışıp çalışıp sıfır alma gibi bi durum varda çalışmadan dersten geçme durumu yok.
Neden devamsızlık diye bişey var.Biz gitmesek hocalar da kafa dinlese?
Neden okul sokakta gezilerek yapılan bi faaliyet diil?
Neden filmlerin sonunda hep iyiler mutlu oluyo?
Yada neden cool oğlan, çirkin kızın peşinden koşmuyo?
Neden şuan gidip uyumak varken gelip buraya bunları şaçmalıyorum?
Neden yarın ne giyceğim benim düşünmeme kalmadan bi anda dolaptan çıkıpta yanıma gelemiyo?
Neden bi günde bikaç beden incelemiyorum?
Neden bugün herşeye bu kadar çemkiriğim!
Ben böyleysem millet naapsın bana yahu.
Neyse blog.
Gelmiycek bu yazının sonu.
Kelebekler ne güzel dimi.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails