17 Mayıs 2010 Pazartesi

3 gündür..


Hmm nasıl anlatsam,nerden başlasam¿
Bikaç gündür yoktum buralarda,gezmelerde tozmalardaydım. Ama bitti.Ne gezme,ne eğlence,ne de şenlik falan kalmadı.Aksine sınavlar yaklaşmakta.Ve ben galiba hala tehlikenin farkında diilim!
O konuyu raftan indirmeden hazır fonumda da Athena-Serseri Mayın varken şu konserlere bi el atmak isterim.Ne diyim Marmara hakkaten şaşırttı.Tabii ki biz zaten her türlü eğlenirdik okuldan da bu konuda pek bi beklentimizde yoktu.Ancaaaak ne yalan söyliyim,hiç bu kadar güzel geçebileceğini,Funda Arar'la yavaş bi giriş yapıp,Volkan Konak'ta tıklım tıklımlıktan rekor kırıp ,Gripin ve Athena'yla böylesine MÜTHİŞ müthiş müthiş ve eğlenceli ve güzel işte yaa bi final
beklememiştim.Süpperdi.Özellikle son gün harikaydı yahu.
Ama ne demişleeer her güzel şeyin bir sonu elbet ki var.Ne yazıkki bende o son kısmına geçmiş bulunmaktayım.Hatta öyle bi son ki yarın lanet staj var.Ve bu ara öyle bi tembellik içerisindeyim ki bu hafta yarınla beraber üç tane rapor yazmam gerekli.

Off.
Ben mutluydum ama baharımla,şenliğimle,eğlencemle.Her güzel şeyin sonu var tamam da yeni başlangıcın bu kadar kötü olması şart mı yani :S
Neyse blog.Yapcak bişey yok.Yarın yazıyimde kurtuliyim şu rapor belasından.Sonra da bu haftaki devamsızlıklarımı telafi ediyim.Çok çalışmam lazııım çoook.Gittim ben.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails