21 Mayıs 2010 Cuma

Aşk-ı memnu çık içimden!


Olmadı blog.Yapamadım.Yazamadan yapamadım.Senaristler bu kadar olayı bi bölüme sığdırır da ben yorumlarımı eksik eder miyim hiç?Buyrun size bu haftaki aşk-ı memnu..

*Bu bölüm en çok gözüme batanlardan birini çıkaralım aradan.Beşir sen neymişsin yahu.Kaç bölümdür yattığın yerden hallediyorsun her şeyi.Hemde öyle bi halletmek ki Matmazeller Behlüller yetmedi Bihterler falan ayağına geliyor.Helal.
*Nikahta Behlül ve Nihalle fotoğraf çektirmek neydi öyle?.Kızım ezikmisiniz siz yapmayın yahu.
*Matmazel.Sende bu Adnan'la takıla takıla alıklaştın kanımca.Elinde anahtarla kasada ne var diye sormaya gitmiş Beşirciğe.Bende kasayı açtı da hesap sorcak sandımdı.Birisi şu kadına anahtarların kasaları açmaya yaradığını söyleyebilir mi?
Ayrıca anahtarı düşürdün girme dediler diye de odaya girme böyle devam et tamam mı sen kuzum.Sanırsın ki içerde karantina var.
*Nihalin falla malla evlilik tarihini erteletmesine hiç değinmiyorum bile.
*"Peki ben niye bu kadar huzursuzum?"
Ahh be Adnan'ın 2yıldır yalaşık yetmişküsür bölümdür taşıdığın boynuzlar artık ağır gelmeye başlamış olmasın sakın!
*Ahaha Behlül'le Nihal'in filmlerine Behlül-Bihter çiftinin orman sahneleri de karışmasın sakın :D
*Nihat'la Peyker çiftisi.Bi kendinize gelin lütfen.Alan memnun veren memnun boynuzu takan memnun size noluyor Allahaşkına.
*Bihter kuzum reca ediyorum bi daha öyle cıyaklama.Bülent'te bende fena halde rahatsız olduk hatta Bülent kendini dansa verdi bilesin.
*Ezik Katya da amma ballı çıktı valla.
*Bihterciğim mahkemedeki tutumun zekiceydi.Tebrik ettim.Anasının kızı nolcak.
*Behlül'ün bu hafta Beşir'e Peyker'e ve hatta Nihal'e mahkeme konusunda kendini bi kaç bölümlük eziklettirdiği kanaatindeyim.Haberiniz ola.
*Bihter anladık hadi topukluyla yürüyemiyosun.Spor ayakkabıylada koşamıyosun.Hayır olabilir.Koşamıyosundur.O zaman korularda Behlül'lerle fingirdiyceğine kır dizini otur evinde.Yoksa bu koşmayla kısa zamanda bikaç takla atacağın düşünmekteyim.
*Gelelim final sahnesine.Bihter şekerim her ne kadar koşamasanda türk filmlerimizden kalma göster ama elletme -nihal'i bırak deyişi- taktiğini başarıyla uyguladın.Tebrik.
.Pekii Behlül mal mısın.Sen git Nihalle nişanlan.Bihterden nefret et.Yüzüne bile bakma.Mahzenlerde kızın kolunu kır.Yoksun sen artık de.Bebeği aldırsın umursama.Amcana üzül.Gelinlik seç.Sedef olayında iyicee nefret et ana-kızdan.Sonra da git Bihter'i öp ve hatta devamını getirmeye yelten emi.Sonra gidince Bihterimiz 'çık içimden Bihter' gibisinden ezik bi cümle sarfet.Senaristleeer yapmayın noluur.

.Bihter Firevs'e bakıp muzip gülüşünü yerim kız senin.Aaa Behlül sendemi korudaydın :D

.Son sahnedeki Nihal'in bakışını sakın ola yanlış anlamayınız canlarım,zira kendisi Adnan Ziyagil'in kızıdır ve genetik mirası gereğince bi kaç saniye alık alık bakınıp Nişanlııım Nişanlııım demeye devam edicektir.
Biliyosunuz büyük final yaklaşmakta.Gerisini finale saklıyorum hadi kaçtım ben.

6 çemkirme:

deZZyGum dedi ki...

Ayy ağzımdan aldın walla:d behlül bihteri götür götür sonra çık içimden de yok yaaa:D:D

hayalcinin günlüğü dedi ki...

Hayır bitek Bihter'i götürse iyi.Arada Nihal'ide götürüyo.Bu kadar aç gzölülük olmaz :D

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

ben hiç aşkı memnu izlemedim.
şimdi ne yapsam, gidip ağlasam mı ?

hayalcinin günlüğü dedi ki...

Omaygat! Bütün hayatın boyunca karşına çıkıcak en büyük eksik bu.Bence ağla.Hemde hönkürerek :D

Dolunay dedi ki...

dogru tespıtler ,ne dıyım :)

hayalcinin günlüğü dedi ki...

Daha ne tespitler yaptım da şimdilik susuyorum :D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails