7 Haziran 2010 Pazartesi

Bu haftasonu..

Geldim blog geldim.
İyileşipte geldim.
Bayaa oldu yazmayalı.Daha doğrusu yazamayalı.Malum sınavlar start verdi.Yakalamak mümkün diil.Neyse şuan sınavdan filan bahsedip de canınızı sıkmıycam.Onu daha da sıkışınca yapcam zaten..

Size yeni cicilerimi göstermeye geldim.Bu hafta bayaa ballıyım yahu.Hem beyaz saat,hemde neredeyse bi yıldır termoskupa(mug) için çıldırmış vaziyette arayıştaydım.Şans işte haftasonu buluverdim ikisinide.Benden mutlusu yok.

Şeffaf yada beyaz saatler çok hoşuma gidiyodu.Bayaa ucuza kaptım
.Saatim ve ben çok mutluyuz :)

Canım kupam benim.Daha önce hiç kimse bi kupa için bu kadar koşturmamıştır sanırım.Aslında böyle bişey aradığım için Tchibo'nun bağımlısı olmuştum.Her yeni temaya bakıyodum geldimi diye.Şans ya bakmadığım hafta getirmişler.Girdiğim dördüncü Tchibo mağazasında son kalanı kaptım valla.Ama artık benim ya sorun yok.İçindeki kağıt değişebiliyo.İstersem kendimde çizip bişeyler koyabilirim :)


Bu kedili kumaşta yeni bandanamın kumaşı :) Çok severim bandana takmayı.Fırsat olsada taksam :)

Takı almasam olmazdı dimi.Saatli yüzüğe ben göz koydum ama parmağımı biraz sıkınca kardeşime kısmet oldu.Ama ondan vazgeçmedim.Bigün benim olucak.Nihaha.

Havada yağmurlu.Ve bu bana huzur veriyo.Bunalmıştım sıcaktan zaten.Ama sorun şu bu seferde kelebekler yoklar,onlar varken herşey daha kolaydı!

4 çemkirme:

gunesyuksel dedi ki...

ne cici seyler.. saate ve dümen seklınde kolyeye bittimmmmmmmmmm...

hayalcinin günlüğü dedi ki...

Saol cnm bende severek kullanıyorum :)

Kitap Delisi Gizem dedi ki...

Kupa çok güzeeell...çiçekli şeylere bayılıyorum..güle güle kullan hepsini

hayalcinin günlüğü dedi ki...

teşekkürler gizemcim :)
O kupaya ulaşmak için bayaa savaş verdim çok kıymetli :D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails