12 Mayıs 2010 Çarşamba

şenlik-konser-kitap


Evet blog bildiğin gibi dün Funda Arar konseri vardı okulda.Her nekadar okulun organizasyonuna homurdansakta konbine bilet aldığımız için gidelim dedik.Okul bayaa kalabalıktı.Kimse gelmez diye düşünürken konser alanı tıklım tıklım dı valla.Funda'yı çok göremesekte müziği yetti eğlenmemize.Tabii şenlik demek ders yok demek diil.Aksine finaller yaklaşıyo siz eğlenin biz sizden bunun acısını çıkartıcaz demek.Şu fizikçide notu açıklıyosa açıklasın hasta etmesin beni burda.Bak yine sinirlendim.Neyse eminim ki bu konuya daha sonra tekrardan bi değinmem gerekicek.Neyse tabi ben bu arada;

bi de kitap alıverdim.(Melekler ve Şeytanlar'dan sonra bunu okumak biraz ters olcak ama yapcak bişey yok.)Hatta bide pazara gidiverdim.Ama uykum var blog.Bu günlük beni affet.Zaten dışardan gelen kuş seslerini (gece dışardan ses gelmiyceğini düşünerek) bilgisayardan geliyo zannedip hangi siteden geliyo diye çıldırdım az önce.İşte o yüzden uyumam lazım.Hem yarın okul ve dopppdoluu geçicek bi gün beni beklemekte.Bilirsin bekletmekten hoşlanmam:)Kaçtım ben.
By.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails