23 Şubat 2010 Salı

okul mod!

Öf!Pöf! Tamam kabul okul arkadaşlar falan güzel de bu dersler neyin nesi böyle yahu.Ama bu dönem asılmak şart.Umarım lafta kalmaz bu güzel amaç.Hadi bakalım...

4 çemkirme:

Adsız dedi ki...

Ahh be kankam ne güzel söylemişsin, bu derslerde neyin nesi böyle yahu? Keşke ders olmasa! Oturup lak lak yapmak gibisi yok.. Ama bu dönem asılalım da boşa gitmesin güzel amacımız.. Ne konuştuk bugün::
ben: ikinci dönem çok çalışmamız lazım, bunu her zaman söylemişimdir (:
hayalci kankam: ikinci dönem çok çalışmamız lazım, bunu her zaman desteklemişimdir (:

hayalcinin günlüğü dedi ki...

Dersler başladıkça sanki bu amacımız daha da ulaşılmaz bi durum akıyo kanka dimi yaa :)
Ama hala desteklemekteyim bu güzeel fikrini güzel bölüm için güzel amaç şart :D

Adsız dedi ki...

öyle deme kanka ya... Benim hala umudum var ;)

hayalcinin günlüğü dedi ki...

yılın sözü :D bitemedi kanka o umut :D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails