8 Şubat 2010 Pazartesi

Kız Kardeşimin Hikayesi


Uzun zamandır izlemek istediğim bir filmdi Kız Kardeşimin Hikayesi.. Beni bu denli etkileyeceğini düşünmemiştim gerçekten.Aslında öyle zor diilimdir çoğu zaman ufacık birşey bile beni saatlerce ağlatabilir ama bu filmde bu kadar dağılacağımı hiç düşünmemiştim doğrusu..Oyuncularsa muhteşem özellikle Cameron Diaz ve Abigail Breslin'i çok beğendim.Hikayesi şöyle:


Anna hasta değil; ama on üç yaşına dek sayısız ameliyat, nakil ve operasyon geçirdi, iğneler vuruldu. Hepsi ablası Kate'in çocukluğundan beri yakasını bırakmayan lösemiyle mücadele edebilmesi için. Kate ile tam doku uyumu olması için laboratuar ortamında genleri özel olarak seçilen özel üretim bir çocuk olan Anna, ablasına ilik verebilmesi için dünyaya getirilmişti - bu rolünü ve hayatını hiç sorgulamadı.. bugüne dek.

3 çemkirme:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Kitapkolik dedi ki...

Az önce izledim. Güzel film gercekten

hayalci dedi ki...

Bende çok beğenmiştim,etkileyiciydi..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails