28 Şubat 2010 Pazar

kocamaan eminönü turu...

İki gündür yoktum buralarda.Dün ani bir planla Eminönü'ne gittim.Bugünse nişandaydım.Fotoğrafları bilgisayara atmaya fırsat bulamadım,fotoğrafsız bir post yapma fikrinede içim el vermedi.Aslında almak istediğim çok şey vardı ,hiçbirini almadan dönmüşüm.Zaten çok uzun bir gezme olduğunu da söyleyemiycem.Yinede bol bol fotoğraf çekmişim :) Gider gitmez gezmeye tahtakaleden başladık en çok istediğimde şu metal zımbalardan bulmaktı.Ama yok yok.Kaç yere sorduysam "Onları toptan satarlar,bulman zor"dediler.Dinlemedim ama itiraf ediyorum haklılarmış.Hiçbiryerde bulamadım.Koskoca Eminönünde o metal zımbırtılardan yok.Neyse çok uzatmiyim lafı.Gittim,gezdim,geldim.İşte size Eminönü:



Tura Tahtakale'den başladık.Her zamanki gibi muhteşemdi.Ordaki şeylere öyle odaklanmışımki fotoğraf çekmeyi unutmuşum :D


Ordanda Mısır Çarşısından geçip Marputçulara doğru yol aldık.Her zamanki gibi eğlenceli ve vaktimin yetmiyeceği kadar büyüktü.

Biblolar şahane diilmi yahu?

Bunlarda gözüme takılıp,elimden kaçamayanlar.((Yüzük kutusu gitar şelinde olduğu için vuruldum.Ama kendileri önceki bir eminönü gezimizden teyzoşun hediyesi ;))) Aslında çok tarzım diil ama yüzükte çok ucuzdu :D Diğerleriylede kolye yapmayı planlıyorum.Melekler bileklik için ;) Bakalım neler çıkıcak ortaya.
Bunlarda günden geriye kalan birkaç kare:

...

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails