25 Şubat 2010 Perşembe

ge-rek-siz

Evet şu an yazdıklarım gerçekten gereksiz ama yazmadan edemedim.Masamdaki saat 23:54ü göstermekte.İğrenç tadı olan akne hapımı içtim az önce ,ama resmen kıvrandım yutabilmek için.Aynı zamanda yarın okula giderken ne giysem diye düşünmekteyim.Evet birsürü kıyafetim var ve yine evet ben ısrarla aynı şeyleri giyip gidiyorum.Sanırım bu durumdan sıkılan tek kişide ben diilim.O yüzden yıllardır dolap bekleyen alıp alıp bi kenarcığa sıkıştırdığım kıyafetleri çıkarma zamanı geldi desemde bakmayın siz bana.Ben öyle derim derim gider yine aynı şeylerden giyer giderim :D Neyse yarın yağmur yağmasında eşofman giyiyim barim.Bi deişiklik olsun :) Üff şimdi gidip şu an bana doğru bakan ilaçları yüzüme boca etmem gerekiyor.Sonrada doooğru uyku.Buna bile üşeniyorum.Neolcak benim bu hallerim inanın bende bilmiyorum.Şimdi üşene üşene pcnin başından kalkma vakti geldi sanırım.Sağlıcakla kalın.


Bu Arada Herkesin Kandili Mübarek Olsun.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails