7 Şubat 2010 Pazar

3 yeni kitap...

Dün beşiktaş yollarını tuttuk ananemle alışveriş için.Amacım pazara gitmekti amaa gitmişken uzun zamandır almak istediğim kitaplarıda araya sokuşturuverdim.
-Ejderha Dövmeli Kız Bu kitabı çok uzun süredir almak istiyordum konusunu tam olarak bilmiyorum ama daha şimdiden ısındım kitapçığıma :) Okunmak için sırada bekliyor...
-Uçurtma Avcısı Kankacım sayesinde kitabın neredeyse tamamını bilmeme rağmen okumama engel olamadı bu durum.Mutlaka duymuşsunuzdur sizde bu kitabı ama okuyupta yorumlamak en doğrusu...
-Ateşi Yakalamak Ve işte alır almaz başladığım ve muhtemelen birkaç saat sonra bitireceğim kitap! Açlık oyunlarının devam kitabıdır kendileri fikrimce güzeldir,sürükleyicidir,okunmalıdır,üçüncü kitabıda yoldadır.

1 çemkirme:

Hazel dedi ki...

Ejderha Dövmeli Kız'ı okudum.Hatta ikincisi olan Ateşle Oynayan Kız'ı da okudum.Kesinlikle okunası kitaplar.Başlarında ( bence o kadar olmasa da diğer okuyanlara göre ) sıkıcı bölümler var.

Kitaptaki karakterler çok ustaca işlenmiş =) yani oku hemen bencee :D

hazal ( http://hazellova.blogspot.com )

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails