28 Şubat 2010 Pazar

Arada oluyo böyle siz bana bakmayın...


Hava soğuk.
Ellerim bumbuz.
Üşüyorum galiba.
Fonda "Düş Sokağı Sakinleri-Kan Revan İçindeyim".
Düşünüyorum.
Düşlüyorum.
O kadar çok şey istiyorum ki.
Biliyorum tüm isteklerim olsun yenilerini rahatlıkla bulabilirim.
Düzen hep böyle diil mi zaten...
Güzel bi gelecek diliyorum hep,her gün her dakika.
Mutluluk,huzur.
En önemlisi sağlık diliyorum.
Başarı diliyorum.
Umursamaz ama bir o kadarda sağduyulu olmayı diliyorum.
Ve tabii böyle saçma yazılar yazmamayı ya da en azından bunları yayınlamamayı diliyorum.
Burnumun kızarmamasını diliyorum.
Gidip sıcacık bi duşun ardından yarınki ilk staj günümü de düşünüp uyumayı diliyorum.
Ama biliyorum Okan yine beni uykumdan etmeyi başarıcak.Başaramamasını diliyorum.
En azından yarın 6:40 otosuna binebilmeyi ve kankamı bekletmemeyi diliyorum.
Böyle saçma şeyler dilememeyi diliyorum.
Güzel bi yarın diliyorum.
Sadece kendime diil herkese en güzelinden -ne kadar güzel olabilirse- bir ptesi diliyorum.
İyi uykular ve tatlı rüyalar diliyorum.
Vee daha fazla saçmalamadan kaçıyorum.
By.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails