7 Mart 2010 Pazar

Toparlan-mak


Ne kadar uzun bi ara olmuş bişeyler karalamayalı.Yani tabi bana göre uzun.Aslında şuanda da bu yazıyı yazmak yerine odamı topluyor olmam gerekiyo ama dayanamadımMasamın üstündeki dağınıklıktan ekranı zor görüyorum! Bugün pazar ve ben oldum olası sevmemişimdir pazarları.Benim için tatil yada haftasonu cumartesidir.Pazar gününe bırakılan şeyler hep beni huzursuz eder.Pazar günleri tatil bitmiştir zaten.Arada yapılan gezmeleri tozmaları tenzih ediyorum.Haftasonunun son kırıntıları pazar kahvaltılarıyla tamamlanır ve yine başlar pazartesi telaşı.Tabi bizim pazartesiye konulan stajımızıda es geçemem.Haftanın en erken uyanılan günü pazartesi olur mu yahu el insaf! Gerçi bakmayın staj staj dediğime o işlerde biraz karışık ya neyse.Şimdi gidiyimde şu aylardır toplanmamış ,savaş haline dönmüş odamı bi elden geçiriyim.Çöp oda mübarek.Bu pazar gününüde böyle sıkıcı işlere adiyim.Yapabilen herkese sıkıcı-sız bi pazar dilerim. .By.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails