27 Mart 2010 Cumartesi

kahve - yeşilçay savaşı


Kötü şeyler hep lezzetlidir sözünü de bu konuyla tastiklemek istiyorum.Evet şuanki derdim kahveyle yeşilçayın bu denli çakışması.Kahveye bayılıyorum,yeşilçaya da bayılmam gerektiğini biliyorum.İkisi o kadar zıt ki.İkisi aynı anda içilmiyor mesela.Bikere her ne kadar yararlıdır falan filan deseler de zararlı o nefis kokulu şey.Gelgelelim yeşilçaysa müthiş sağlıklı bi içecek.Tabii gerekirse günde bi litre yeşilçay içebilirim ama ben kahveyi özlüyorum.Bi ara nerdeyse damarlarımda sırf kafein dolaşıyodu sanırım.Şu sıralar çok az içiyorum kahveyi çünkü şekersiz içemiyorum ne yazıkki! İşte bu yüzden ikisi bi arada olmuyo.Buna bi çözüm getirin ey yetkililer kahve aromalı yeşilçay çıkarın mesela oh mis :)

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails