9 Mart 2010 Salı

8 mart ve etkileri :)


E tabiki bu sayısız günlerin birsürü yok hediyeydi,yok süprizdi gibi telaşlarının yanında güzel sürprizleride olabiliyor.Özellikle 8 martta şu %50 indirim olayı süper bişey.Gerçi öyle aşırı bi şekilde makyaj malzemesi alan bi insan diilimdir.İhtiyaç duydukça ya da çok çok çok beğendiysen alırım birşeyler.Allık alcaktım uzun zamandır(aslında tam istediğim renk diil bu ama olsun),tabi makyaj temizleme mendilide istiyordum.Görünce kapıverdim.Zaten reyona ulaşmak bir dert,ürün bulabilmek ayrı bir dertti.Ama şu siyah farı niye aldım bende bilmiyorum.Simsiz mat farı bu kadar ucuza ve de son olarak kaldığından aldım sanırım.He tabi bide benden sonra gelip ''Simsiz siyah farınız kalmadı mı?'' diye soran kıza içimden kıskıs gülüp elimdeki malzemelere birde siyah far eklemek farz oldu :D Yüz temizleme ürünleride kapış kapış gitti almak isterdim ancak yüzüm için ilaç kullandığımdan almamın gereksiz olabilceğini düşündüm.Zaten bu hafta pek param yoktu bunları alabildim.İyikide almışım bayaa ucuza geldiler.

*****


Bu cicişleride pazar günü Koçtaş gezmesinde ananemle aldık.Aslında şu sıralar kafanızı nereye çevirseniz bunlardan görebilirsiniz ama olsun ben sevdim :) Hemen ölmeseler barim.

*****

Veee yarın çarşamda.Hep söylemişimdir.Çarşambaları çooook seviyorum :)

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails