9 Mart 2010 Salı

taşçı amca sen çok yaşa emi...



Amcacım ben sana ne diyim yahu.Böyle temiz kalple yazılan bir prospektüs ilk defa görmenin şaşkınlığı içindeyim :) Hikayeside şudur kağıtların.Beşiktaş pazarında şap taşı diye bi taş satan bi amca var.Saolsun banada satmayı başardı taşı.Bu prespektüsüde hiç üşenmeden oturmuş yazmış koskoca arkalı önlü A4.Hee tabi şunu unutmayın bu kağıt sattığı o taşın kullanım klavuzu.Ama benim seçtiklerim şunlar:


*Muayene parası almıyorum,halkımızı çok seviyorum.
*Şap prespektüs ile satıldığından geri alınmaz.Çünkü 25 milyonluk prospektüs veriyorum.
*Davetsiz yere gitme,önceden haber ver.
*Sayın anneler bebeğinizi susuz bırakmayın.Çocuklarınızın yanında sigara içmeyin.
*Turistler misafirdir.Yerlere çöp atmayın.Vatandaşın üstüne su sıçratmayın.
*Bende hergün yüzüme şap sürüyorum,inanmayan gelsin yüzüme baksın.Alanlar çok memdun kaldı imza verdiler.(hakkattende vardı öyle bi imza defteri :D)
*Otobüste yaşlılara yer verin sevaptır,vermeyen görgüsüzdür.
*Radyo ve teyplerinizi sonuna kadar açmayın.
*Cumartesi : Beşiktaş pazarı üst kat (sorun,pazarcılar tanır.)


***

2 çemkirme:

Adsız dedi ki...

ahahah :D ne de çok güldüm bugün buna... ilahi amca yaa sen çok yaşa emi :)
unutma turistler misafirdir yerlere çöp atma :D
git sor beşiktaşa pazarcılar bilir :)

hayalcinin günlüğü dedi ki...

Yaratıcılıkta sınır tanımıyo amcamız :D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails