11 Mart 2010 Perşembe

Tim Burton - Johnny Depp

Aslında niyetim tam olarak Alice in Wonderland ile ilgili yazı yazmaktı.Ama bir işin içinde Tim Burton-Johnny Depp ikilisi olunca öyle hemen sıyrılmak ne mümkün.Johnny Depp'e zaten bayılırım ama Tim Burton Johnny Depp'le bir araya gelirse daha da bayılırım.Kanımca ikisinin de dönüm noktaları birbirlerini bulmalarıdır.Ve tabii çok sıkı dost olduklarını belirtmek isterim.Makas Eller,Ed Wood,Charlie'nin çikolata fabrikası,Sweeney Todd ve daha sayamadığım birçok filmde bu uyumu görmek mümkün.Tabii Helena Bonham Carter'ın da hakkını yememek lazım.Ancak ben Tim-Johnny ikilisine takılmak istiyorum.Hepsinden tek tek bahsetmek isterdim ama postu kısa tutmak ve sizi sıkmamak adına birkaç tanesinden bahsedip Alice'e getiricem konuyu.


Makas Eller'i(1990 yapımı) izlediğimde oradaki Edward'ın Johnny Depp olduğunu bilemeyecek kadar küçüktüm.Filmi sonradan tekrar izlemedim ama şimdi bile ayrıntıları o kadar iyi hatırlıyorum ki gerek duymadım açıkçası....



Ölü Gelin'de sevgili yönetmenimiz tam anlamıyla harikalar yaratmıştı.Karakterliğin şirinliğinden bahsetmiyorum bile :)

Vee Sweeney Todd.Vee telefonumun ekranını süsleyen resim.Şaka gibi gelebilir ama izlemedim ben bu filmi.Yani internetten çokça videosunu izledim ama film çok kez elime geçmesine rağmen nedendir bilmiyorum izlemedim :/ Ay iyi oldu hatırladığım.

Eveeeet gelelim sadede...

Alice Harikalar Diyarında...
Çok kişinin sabırsızlıkla beklediği bir filmdi.Ve bence (şimdilik) Türkiye'de olmasa da yurtdışında daha şimdiden çok ses getirmiş bi yapım.En yakın zamanda izlemek istiyorum bu güzelliği.Üstelik 3D imiş.Filmi izleyip öyle yorumlamak isterdim ama dayanamadım.Hayranlığımı yeterince dile getirdim sanırım.Şimdilik kaçıyorum.By.

2 çemkirme:

Kısaca Fd dedi ki...

ben burdaki hiçbir filmi izlemedim biliyomusun :) ama son ikisini izlemek istiyorum.

hayalcinin günlüğü dedi ki...

Şiddetle tavsiye ederim :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails