21 Ağustos 2010 Cumartesi

Vakit dönüş vaktidir ey ahali.


Biliyorum.
Çok uzadı bu ara.
Ama bitti.
Döndüm artık.
Uzun süreli gitmek yok.
Ama şu tatil dönüşü ev toplama telaşından tiksiniyorum.Ve hatta en çok eşyanın,kirin,pisin benim odamda olmasından,atılması gereken lise kitaplarımdan,dolabıma inatla sığmayan yazlık kıyafetlerimden,odamın ortasında duran bavulumdan,yolda sıcaktan kapağı açılıp makyaj çantamın içini boyayan pembe ojeden,tek yaptığım eylem olan kitaplarımı yerleştirirken yere düşüp tüm odaya dağılma performansını gösteren bigudilerimden,odamdaki 35 dereceye takılıp aşağıya inmeyen derecemden ve tüm bunlara rağmen bana çalışma masamdan göz kırpan kocaman 'TELAŞA HİÇ GEREK YOK' yazısından izninizle kısa süreli olarak tiksinme eylemi başlatıyorum.Ve bu eylemi bu oda toplanana (hemen hemen 15 gün ) kadar sürdürüyorum.
Şimdi en azından kıyafetlerimin icabına bakayım sahura kadar.
Ama bunu tek başıma yapamam.
Bi fincan kahve bana eşlik ederse süper olur kanımca.
Gördüğünüz gibi rüzgar gibi döndüm canlar.
Tüm okurlara ve blog sahiplerine duyurulur.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails