6 Ağustos 2010 Cuma

Eriyorum..


Evet.
Resmen eriyorum yahu.
Yanlış anlamayın fiziki bi değişimden bahsetmiyorum.
Sıcaktan eriyorum resmen.
İstanbul iyi hoşta insanın beynini sulandıran bi sıcak var.
Odamdaki derece şuan tam olarak 36yı göstermekte.
Hönk yani.
Evin en sıcak,en güneş alan,ve alttaki fırına en yakın olan odası benim mi olmak zorundaydı!
Oturduğum yerde eriyip gidiyorum blog.
Blogla ilgilenemememin bir nedeni de bu.
Oda çok sıcak ve bir laptopum yok.
Odamla ilişkimi ne kadar az tutarsam bu benim için en akıllıca olanı sanırım.
Resim mi ne alaka.
Ona bakıp serinliyorum.
Bi nevi terapi :D
Yarın tekrar yol göründü bana blog.
Bu evin sıcağindansa bikaç gün daha denize girerim dimi ama?
Neyse blogcan beynim erimeden ben kaçıyım ufak ufak.
Gitmeden bi uğrarım.
Öpüldünüz.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails