22 Ağustos 2010 Pazar

Hayallere dalsam.


Evet.Bıkmadan usanmadan kurduğum hayallerim meşhurdur benim.Yaparım.Bide üstüne inanırım.Çoğu yerde dile getirmişimdir okulu,dersi,işi,gücü herşeyi bırakıp minik şirin bi cafe açıp pastalar yapan kendimi.Hatta bazen bu fikri öyle çok severim ki acaba okulu falan boş mu versem derim (şaka,şaka):D.Düşünsenize minik bi cafem varmış,bikaç da sürekli müşterim.Üniversitelilerde uğrarmış zaman zaman.Yaz sıcağında limonata yaparmışım mesela.Kışın mis kokulu sahlep hazır olurmuş her zaman.Tarçını da unutmazmışım tabii.Bahçedeki iki masada dolu olurmuş hep.Yetermiş de zaten o bana.Kurabiyelerin kokusu sokağa taşarmış ufaktan.Rengarenk olurmuş her yer.Minik ama şirin olurmuş.Derken ben uyanırmışım.Belki yaşıma göre büyük düşler bunlar.Bazen küçük şeyler büyük hayaller olabiliyor.Konu nerden buralara geldi dersen eğer,nette fotoğrafçılık-grafiktasarım kursu ararken karşıma çıkan pastacılık linkinden.Tabi o sırada mideye indirdiğim nescafeli pudinginde etkisini yadsıyamayız.Pastane benim için belki hayal ama annem kursa başlamaya karar verdi blog.Bende hayallerimin sadece hayal olarak kalmasına karar verdim.Tabiki bunlar hayaldi kurdum,bitti. Neyse ben yine çok hayal kurdum galiba.

O halde,


Hayalci kaçar.

Foto alıntıdır.
Kynk

3 çemkirme:

B. dedi ki...

Öncelikle çok tatlıymış hayalin :) Hayal kurmak insanlar için temel gereksinimlerdendir bence ve çokta güzeldir insanı sebepsiz mutlu ediyoo :)

zey0zey dedi ki...

resim harika ya sandalyeler o arkadaki dolabımsı şeyler çiçekler beni oraya gömün

hayalci dedi ki...

Pandora : Di mi yaa..Hayalsiz bi hayat düşünülemez ;)

Zayozey : Bende bayıldım yaa bi görsen bu fotonun devamı da var,kaynak olarak belirttim,mutlaka bak ;)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails