12 Haziran 2010 Cumartesi

Nihal'in duvağıyla başladı herşey..


Yoktu blog.
Bu sefer bunu yazmaya niyetim yoktu.
Aşk-ı Memnu çekiştiresim de yoktu.
Eğer ki Nihal o duvak için provaya gitmeseydi yazasım yoktu.
Ama gitti.
Lanet olsun ki o duvak için ayılıp bayıldı.
Finale iki bölüm kala açtırdılar ağzımı bana.

Baştan almak gerekirse:
-Kasanın olduğu banka ZiyagilBank filandı da ben mi göremedim.Behlül Beyler Süleyman Beyler havada uçuştu da.
-İnsan çaresiz kalınca Matmazel'in elinden cd'yi öyyle kapabiliyomuş demek.Takdir ettim Behlül'ü orda.
-Firdevs hanımdan biraz güzellik dersi almamız şart.Bugün bi iki saat uyuyimde yüzüm dinlensin.
-Bihter Ziyagil'de neymiş de haberimiz yokmuş.Bütün playboylar peşinden koşcakmışmış.Peh.
-Matmazel yeter artık,o koca burnunu her yere sokma yahu.Evden de kovduttun ya kendini alkışlıyorum seni.
-Ya ben Bülent'e çok üzülüyorum.Çocuk iyce aptallaştı.Bu çocuğun bi tane bile arkadaşı yok mu yahu paso kapı dinliyo?Hadi kapı dinliyosun hemen gidip yetiştir emi bu yolda devam et oğlum sen.
-Şu en son reklam aralarında yayınlanan fragman fena olmuş yaw.Olmuş yani.
-Beşir öl artık.Millet sıkıldı senden.Yakında yattığı yerden Testere'cilik te oynar bu.
-Bihter kızım kendine gel.İyice piskopata bağladın.Ya bırak evlensin iki salak sana adammı yok kızım.Boşa Adnan'ı da.Keyfini sür.Bırak şunlarla uğraşmayı.Zannımca sonunda zararlı sen çıkcaksın.
-Geldik başlığıma ismini veren konuya.
Nihal!
Sen iyice saçmalamaya başladın.
Duvak provası diyince-ki böyle bişeye gerek yoktu- bizde hakkaten duvak provası sandık.Sen o hergün yaptığın lülük saçlarınla git,kuaförde hiçbişey yapmadan üstüne 2 metrelik bi kumaş kondursun,sonra da o duvak için öl bit.Sen iyice alıklaştın Nihaaal.Yoksa sen hayatında hiç gelinbaşı diye bi olay duymadın mı ? He yok ben gerçekten böyle istiorum diyosan ne gerek var prova mrova? Sizde maşa vardır.Al onu hergün yaptığın gibi lüle yap.Evde beyaz bi tül mutlaka vardır.Al kafana otuttur.İşte mükemmel.Kafamı attırma benim.
Neyse konuyu uzatmıyorum.Nihal git başımdan.
-Firdevs hanım sayesinde Roma'da evlenmenin ne kadar demode olduğunu öğrendik.Aman ha siz siz olun Roma'da evlenmeyin milletin diline düşersiniz.
-Çetincik.Anlayamadınmı hala karşındakinin Firdevs Yöreoğlu olduğunu.Evlilik sözleşmesi?Sökmez bunlar Firdevs'imize
-'Arabanıza yollatayım planları'.Zenginlik böyle bişey işte.Alt tarafı iki tane kağıt.Elinde tutsa ölür..
-Sevgili Nihal'in arkadaşı,sevgili Pelin.Herkes niye Nihal'i kıskansın kuzum.Hayır siz bi ara büyüdünüz de biz mi göremedik.Görende herşey sizden soruluyo sanır.
-Nihal yetti.Her bölümde ciyak ciyak bağırmasan olmuyo dimi?İlgi çekcem diye napocağını şaşırdın.Bence son bölümde sen intihar et.Daha güzel bi final olur.
-Gelelim Ednan'a.Hiç öyle anlıyorum ayakları yapma.Taş evden aradın da noldu.Bihter'i tanıyamadın sen hala sanırsam.Bu oyun onun için çocuk oyuncağı be Adnan'cım.Neyse ben artık boynuzlarının sana yakıştığını düşünüyorum.Açtı seni.

Hadi bakalım son iki bölüm.
Neler olcak?
Görcez.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails