13 Haziran 2010 Pazar

tatile beş kala!


Dün annemleri yolculadık blog.
Tatile,güneşe,kuma,denize gittiler.

Ben lanet finaller yüzünden hala bu sıcaktan piştiğim evdeyim.Alttaki fırının da katkısı büyük tabi.
Son sınavım çarşamba.

Koskoca beş günün sonunda cuma yolcuyuz inşallah bi terslik çıkmazsa.

Hangi ara alışveriş yapcaz,hangi ara ders çalışcaz onu hiç sorma.

Evin durumunu hiç hiç sorma zaten.

Annem böyle görse keser beni.
Bulaşıklarda yığıldı.

Yataklarda dağıldı.

Kıyafetler her yerde.

Kalkıp,toparlanıp derse oturmalı.

Sınavlar verilip koşa koşa tatile çıkılmalı.

O hızla denize atlanmalı.

Finallerim ben bitmeden siz bitin nooolur.

Bezdirdiniz beni canımdan.

Sevgili okul yetkilileri size sesleniyorum;

Eğer ki işkenceyse amacınız,inanın daha kısa yollar var!


:Kaçmam lazım. Öpüldünüz.

*Bigün gelip tatile çıkıyorum diye yazı yazmak kısmet olcak mı acep?

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails