6 Şubat 2011 Pazar

Ve tanrı erkeği yarattı.


Ve tanrı erkeği yarattı :)
Hemde özenerek.
Ama bir İtalyan hatun onu hiç acımadan ellerimizden aldı.
Yıllardır da İtalya'da esir tutuyor.
Bizede arada filmleriyle,röportajlarıyla hasret gidermek kaldı.
Fotoğraflardan güzel gülüşünü izlemek kaldı. 
Evet bu varlık Mehmet Günsur.
Napalım.
Kader işte.
Hayat hiç adil olmadıki zaten
 

11 çemkirme:

Leah dedi ki...

karısını göstersinler bana bunun karısını!

Losttaki Sawyer'ın karısı gibiyse cidden benim için umut yok demektir bu hayatta. :D

hayalci dedi ki...

Leah kuzum sen hiç magazin izlemiyor musun? Karısını gör sen yanında fıstık kalırsın.Mehmet günsur yanında çok genç gözüküyo.Gerçi kendisi de söylüyor büyük göstermek için sakal bırakmış.Karısını görmek için yeni filmin galadaki görüntülerini izle netten ;) Sonrada şaşkınlığını gel buraya yaz.

Leah dedi ki...

Ay izlemiyorum ya magazin :(

Ama adam çok taş ya, her kadın bunun yanında çirkin durur kiiiiii :D

Bu arada şaşkınım gerçekten. Kaderin önüne geçemiyoruz ama. :(

hayalci dedi ki...

Bende felaket merak ediyodum görünce kaldım nası yani diye.
Yapcak bişey yok şekerim,adam kadına eriyo remen ya.Biz anca kıskanalım kadın da gitsin iki tane çocuk doğursun :D

Adsız dedi ki...

ama ama ama ben bunu yerim yaaa:)
Maşallah gerçekten müthiiiş!
Beyazın programında sürekli dudağnı yalıyodu. Ekrana kilitliyo insanı.
Az önce sinema filminden çıktım geldim üstüne bu yazı cuk oturdu sahiden.
Filme gidin ve tekrar tekrar dibiniz düşsün Mehmet'e:)
kankacığım sensiz sensiz ağzımın suyu aka aka izledim valla affet =)

hayalci dedi ki...

Bak yaa bide utanmadan sensiz sensiz izledim diyo :D
Yok sana Mehmet,sen kazana düştün :D
Ama Beyaz bu hafta çok kısa geldi bana kanka yaağ :(
Film çığ gibi büyüdü bikaç günde valla,bende kankamla gitcektim ama kısmet işte :D

Adsız dedi ki...

Mehmet Günsür'ü geçde sen bu Deep'in bu ağız sulandıran fotolarını nerden buluyosun bakıyım?..arşiv falan varsa istiyorum ona göre:)

hayalci dedi ki...

Gizemcim çok geniş bi arşiv diil ama beğendiğim fotolarını saklarım pcde ;)

Marilyn Curie dedi ki...

şimdi kadının aham şaham bir şey olmadığını söylemeye çalışıyorsunuz değil mi?

şimdi, şöyle bir şey var bence; bu aham şaham olmayan kadınlar çoook yakışıklı herifleri çok iyi idare edebiliyorlar.

çünkü çoook yakışıklı heriflerin ego'su da yakışıklılıklarına göre oluyor haliyle. e çook güzel bi kadının da egosu olur şimdi; çok yakışıklı+çok güzel=ego çatışması. olmaz, bi ipte iki cambaz oynamaz.

e sonra da böyle sawyer'ın karısı gibiler sawyer'ları kapıyor; çok güzel kadınlar da misal kaya çilingiroğlu gibilere kalıyor.

eheh bu arabesk örneği vermicektim aslında. vermiş bulundum. : p : ))

Mia Wallace dedi ki...

aynen karısını merak ediyorum ya of ne kadar tatlı!

P.S dedi ki...

tapılası insann yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..şu hatlara bak şaheserr!!

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails