4 Şubat 2011 Cuma

Şaka maka bi yaşıma daha girdim!

Evet yaptım bunu.
Siz yokken ben bi yaş daha büyüdüm.
Yoksa yaşlandımmı demeliydim.
Ondokuzu doldurdum şaka maka.
Pastamın mumlarını ben yaktım ama üfletmediler.
'Kendi umut ışığını' söndürmek olurmuş dediler.
Eski köye yeni adet.
Safım on saat düşündüm napsam diye.
İki üç mum nasıl bir umut vaadedebilicekse artık..
Üflemeden tadı çıkmazdı ki ama.
Üzülmeyin kız kardeşim bi çırpıda hiç düşünmeden söndürüverdi ben düşünürken.
Sonra gelsin hediyeler.
Bu seneki aile arasında bi doğum günü oldu biraz.
Kankam da geldi dememe gerek yok sanırım.
Oda aileden.

Hediyelerim çeşit çeşit.Telefondan tut kanka elleriyle yapılan tasarım bi saate,parfümden yüzüğe,şala kadar..
Ama işte o kadar.
Yattık kalktık bittiiii.
Bu arada c5-03 çok yeni bi telefon olduğu için fotoğrafını paylaşmak istiyorum.
Ben aldım.
Çok memnunum.5800ıda çoktaaan unuttum.
Düşünenlere tavsiye ederim.
Artık bilgisayarın başından kalkmalıyım.
Saatlerdir photoshoptaydım.
Boynum kopmuş sanırım.
Ağardan tv kumandasını ele geçirsem iyi olur.
Mehmet Günsur arzı endam edecek Beyaz'da bu gece.
Hayalci kaçar canlar.
Bu arada artık blogumun temasını değiştirsem mi ne?

P.S.:Şimdi farkettim,üç gün saonra da blogcanın doğumgünüymüş.Oda ben gibi kova burcu.E sezaryanla doğunca böyle oluyo :D

8 çemkirme:

Mia Wallace dedi ki...

vayy nice yıllara canım iyi ki doğdun! :)

ayrıca ilk defa mum olayını duydum bence de üflemeden tadı çıkmaz ki ama :) neyse mutlu yıllar canım telefon çok hoşmuş ;)

hayalci dedi ki...

Teşekkür ederim canıım :) Hele başkası üflerse hiç tadı çıkmaz :D

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

İyi ki Doğdun Hayalci :)
Doğum Günün Kutlu olsun
Temayı değiştirme, telefon güzelmiş :D

zey0zey dedi ki...

yat kalk şükret ben 21 yiaaaağ 21 :p

aNCelik dedi ki...

mutlu yıllar.:)

hayalci dedi ki...

Vişne Çürüğü : Teşekkür ederim.
Tamam bi süre daha bu temayla takıliyim ;)

Zey0zey : O günler de gelicek,düşünebiliyomusun 30 olduğumuzu! Omaygat!

Ancelik : Teşekkürleeer :)

kirazlı sakız dedi ki...

Bugün ortak nokta bulma günüm sanırım :) Eski yazılarını yeni okuma vaktim oldu ve bir ortak nokta daha buldum bende bir kova burcuyum :D

hayalci dedi ki...

Şaka maka bayaa ortak noktamız varmış vay bee :D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails