27 Şubat 2011 Pazar

Pazar mimi ve ödülü.


Tamam tamam kızmayın,geldim işte :)
Unutmuyorum buraları hep aklımda,hatta post girmeyince daha da bi sıkıntı basıyor içime,ama arada bazen bu kadar uzayabiliyor aralar.Web Tasarım kursum bitti bu hafta,projeye gömüldüm mecburen uğrayamadım buralara.Özrümü sunar Miacığımın yolladığı güzel mime geçerim :

Gün içerisinde gerçekleşirse şok olacağın şey?
İyi olaylara şok demem ben onlar sürprüz olur,ama kötü ve ani haberler beni hemen şok edebilir,donup kalabilirim.
Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey?
Nikon d90.Ciddiyim.Çoğu gece uyuyamıyorum ki onu düşünüpte :D
Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Oww işte bu benim uzmanlık alanım.Felaket kararlı olsam bile kola ve bitter çikolata her zaman galip gelir ;)
Kendine en çok yakıştırdığın renk?

Yakıştırmak diilde kıyafette siyah ve gri severim.laci ve yeşil de olur ama kırmızı tonlarını kendime hiç yakıştırmam ne yazıkki :)
En sevdiğin takın?
Yüzüklerim.
Yüzüklerim.Yüzüklerim.Taşlı,taşsız,şekilli,eski,yeni farketmez.Vazgeçemem.
Bavulum çoktan hazır gitmek istediğin ülke?
Kesinlikle Fransa ve hatta en çok louvre müzesi. 

Takıntın?
Aslında kendi kendime biçok takıntıya sahip olabilirim,taktım mı bişeye fena takarım.Ama böyle düşününce aklıma gelmedi bian.

Ben bu şarkıyı duyunca şakırım!?
Şu sıralar şakıtcak şarkım yok hiç, onun yerine tekrar tekrar dinleten Ogün Sanlısoyun yeni albümü özellikle Büyüdük Aniden.

 Solunda ne var?
Dün aldığım üç kitap : Taş Kağıt Makas,
                                Ateşle Oynayan Kız,
                                Arı Kovanına Çomak Sokan Kız ve

                                Yeşil şisesinda limonlu soda var.
***

Ve Ödüller.Mia ve Medanşeri ve daha görüpte sonradan unuttuğum biçok kişiden
"Okuması En Keyifli Blog Ödülü"nü almışım.Teşekkürlerimi sunuyorum burdan.
Mimi ve ödülü almayan kalmamış gördüğüm kadarıyla en sona ben kalmışım.Eğer ki ödülü yada mimi alamayan varsa özellikle ödülü listemdeki her güzel hatuna yolladım gitti.
Öpüldünüz.
Aceleyle kaçtım.

2 çemkirme:

Mia Wallace dedi ki...

çok güzel cevaplar canım ama ben de bu aralar yüüzük istiyorum ama güzel bulamıyoruum!!!

Nerden aldığını söyler misin ehe

hayalci dedi ki...

Ben özellikle işaret parmağıma takıyorum canım :)
Galiba yüzükler beni buluyo.Ya da gözlerim radar gibi her an yüzük arıyorum.Tokacılarda çok oluyo değişik yüzükler Kadıköyde filan.Eminönünden ve Beşiktaş pazarındanda birsürü yüzük almışlığım vardır şekerim.Sende bulda takıp takıştıralım karşılıklı :D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails