22 Kasım 2010 Pazartesi

Zindan Adası


Bayramı değerlendirmek isteyen hayalci,kankasının parlak fikriyle,onlara kalmaya gider.Dedikodu yaparlar önce.Sonra da domatesli salçalı makarna.Afiyetle yerler.Gece de bi battaniyenin altında oturup,bu filmi izlerler.
Filmi çok beğenirler.Hayalci de gelir size anlatır.
Film hakkındaki düşüncelerime gelirsek : Şunu baştan söylemeliyim ki Leonardo Di Caprio'nun(adamım Teddy) oyunculuğu göz dolduruyordu.Zaten ne kadar iyi bir oyuncu olduğu ortada.Filmin kilit cümleleri de güzel serpiştirilmişti.İlk başlarda yavaş ilerleyip ikinci yarıdan sonra güçlenmeye başlıyor.Hayalle gerçeğin karışımı olan film sonunda uzun süre algınızı zorlayabiliyor.Çok fazla spoiler vermek istemiyorum(ki filmi bu şekilde anlatmak zor) ama sonu bazılarına çok klişe gelsede bence etkileyiciydi.Yalnız filmi ya çok dikkatle izlemek -yoksa benim gibi bazı bariz gerçekleri kaçırabiliyorsunuz-ya da ikinci kez izlemek gerekiyor.Ben ilk başta korku filmi izleyeceğimizi düşünmüştüm ama filmimizin türü psikolojik-gerilim.Eğer hala izlemediyseniz,şiddetle tavsiye eder,izleyin derim. (New Yorkta beş Minare ve Harry Potter 7'yi de izledim.Bir ara onları da yazıcam.Ayrıca canlarım bu tarz film tavsiyelerine de açığım)


Travma kelimesinin Yunancada yara kelimesinden geldiğini biliyor muydun?
Peki ya rüya kelimesinin Almancada karşılığı nedir?
"Travma".Yaralar canavar yaratabilir.
Ve sen yaralısın.

Gerçekler etrafınızı sardığında,tek sığınağınız hayal gücünüzdür.

"Hangisi daha kötü, canavar olarak yaşamak mı, iyi bir adam olarak ölmek mi?"

Filmin konusu: Massachusetts’te suç işlemiş akıl hastalarının tedavi gördüğü adadaki hastanede bir hastanın ortadan kaybolmasıyla ilgili soruşturmayı üstlenen iki polis müdürü kendilerini şiddetli bir kasırganın ve mahkumların ayaklanmasının tam ortasında bulurlar.Adadı karışık işler dönmektedir,ama çözmek hiçde kolay olmayacaktır.

2 çemkirme:

Mia Wallace dedi ki...

ben bu filme bayılmıştım ya çok güzeldi!

Adsız dedi ki...

neden ıslaksın bebeğim?
bizi bu adadan çıkarıcam chuck!
:D aklımda kalan replikler :D
güzeldi kanka..

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails