7 Kasım 2010 Pazar

Hello.havaryu.tudey?

Elimde bi parçası midemde olan Browni İntense'im,
Fonda Athena'dan Tersine.
'Hava güzel,kafam güzel,ben güzelim,herşey güzel' diyo Gökhan Özoğuz,
Bonibonlarım masamın üstünü renklendiriyolar dağınıklığıyla.
En zor sınavları bu hafta bi şekilde atlatmış olmanın coşkusuyla,yarınki sınava hala çalışmadım.
İçimden bi ses çalış der gibi sanki.
Çizdiğim Garfield bile bunu anlatmaya yetmiyo.
Daha vakit var,yumurta kapıya henüz sıkışmadı :D
Bi hafta boyunca kaçırdıklarımı takip etmeye çalışıyorum bi yandan.
Hava sıcak,hemde bana kısakollu giydirip camı açtırcak kadar sıcak.
Dün sinemaya gittik arkadaşlarla,
Gittiğimiz film 'Son Ayin'.
Afişine kanmayın derim.
Film bitince 'Noldu şimdi yani?' gibi bi tepkiyle kalakalıyosunuz.
Ama yok ben eğlenicem,gülücem maksat dalga konusu olsun derseniz gidin kuzularım,
Zira bayaa bi dalga konusu çıkıyo :D
Onun dışında Ejderha Dövmeli Kız'ı hala okuyamadım vakit bulup,
Üzülüyorum.
Aynada sivilceleri saçmalamış bi kız görüyorum.Ona birinin bu kadar çok çikolata yememesi gerektiğini söylemesi gerek.
Gözüme çarptı da radyasyonu önlemesi niyetiyle çalışma masama iliştirdiğim kaktüs kendinden geçmiş.
Bi yudum su veriyim ben ona.Yazıktır.
Brownimde bitti.
Çikolatanın lezzeti damağımda.
Şarkı da değişmiş.
E yazıyı da bitiriyim o zaman.
Öpücük.Kalp ♥
By.

7 çemkirme:

Hazel dedi ki...

Hala okuyamadın mı şu kitabı?
alemsin kızım sen.
Oku oku muhteşem bir kitap :)

hayalci dedi ki...

Ay sorma yaa :D
Ama azmettim bu kitap bu hafta bitecek beybi.Yaptım olacak :D

Neşe dedi ki...

*aym fayn tenks end yu?*

-hava harbiden sıcak.
-Benim de yarın mat sınavım var ama dediğin gibi daha vakit var, yine de içimdeki ses "çalış çalış çalış" diye tam gaz devam ediyor söylenmeye.
-browni intense dedinde, geçen gün markette kalmamış gittim dankekin intense çakmasını aldım. Şiddetle tavsiye etmiyorum! Hiç beğenmedim. Canımı da browni çektirdin, sağ ol:D
-ayrıca geçen yaz ölen kaktüsümü de hatırlayıp hüzünlendim bu yazıda.
-bir de bu kadar çok çikolata yeme.
-artı o kitabı ben de okumak istiyorum ve hala okuyamadım.

ben de yorumumu bitirmeliyim o zaman yoksa yazınla kapışacak uzunluğa gelebilir:D

Monera dedi ki...

ahaha :) çizim süpermiş :)

Syhn dedi ki...

bu sivilcenin nedeni çikolatalar mı? bak şimdi.. bende diyorum ne olyuor bunlara fışkırıyorlar :P

çizimine bayıldım!

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de okuyamadım daha ama birazcık rüzgarı dinsin diye bekliyorum :) Ayrıca evet daha yumurta kapıya sıkışmadı!

hayalci dedi ki...

JG : Hahaha,bence ortak bi blog açalım ne dersin :D:D Çikolata yemiycem.Söz.

Monera : Teşekkürler.

Syhn: Çikolatayı azaltmak lazım,tabi yapabilirsek :)
Teşkür ayrıca.

Francesca : Kafaya koydum bitecek bu kitap :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails