26 Nisan 2011 Salı

Biraz deniz biraz uyku.

 Uyku-biraz-uyku
-bütün isteğim buydu.

Öyle fena durumdayım ki şu sıralar-Deli gibi uyuyasım-Günlerce uyuyasım-Uyuyan (tabiki) güzel gibi uyuyasım var.Hatta şuan sırf bişeyler yazmak için uykusuzluktan saçmalıyor olabilirim.Ama yabancı yok diye rahatım.
+Evet sabah -yedikırkbeşteki- o otobüse binicek biçare kız benim.
+Meymenetsiz hocanın gereksiz suratını kendini beğenmiş bakışlarını ve hareketlerine hiç uymayan o sahte kibar sesini toptan işkence şeklinde çekicek kız ararsanız evet o benim.
+Şuan masasının üzerinde duran artık ismini bile söylemekten utandığı kitabı hala bitirememiş kız da benim.
+Nutella kavanozunda bozuk para biriktirip D90 hayalleri kuran hayalci kız da benim.
+Senenin ilk karpuz ve eriğini tok karnına pek yiyemeyen kız da benim.
+Sanki bu kadar yapılcak şey yetmiyomuş gibi tişörtlere el atıp orasına dantel-burasına düğme diken kız da benim.
+Ispartalardan hediye gelmiş ışıklı anahtarlığı olan ve hatta karanlıkta yakınca sevindirik olan o kızda benim.
+Şuan karanlıkta bu apak sayfaya bakıp gözlerini oğuşturan,göz kalemini eline yüzüne ve bilimum yerlerine bulaştıran,kalkıp diş fırçalayıp-çiş yapıp-makyaj silip-işine gelirse yüzüne ilaç sürüp yatıcak kız da bensem o halde -her yaşın bi güzelliği var- şarkı sözünü farkında olmadan mırıldanarak bu masayı-klavyeyi-sandalyeyi terkediyorum.
Son olarak: Ülke ekonomisinin tutarlılığı-yüzümdeki sivilcelerin tutarlılığı-otobüsün saat tutarlılığı-şaşırtıcı derecede -hocaların 'bu hafta ders yapmiyciğiz' diyip derse çağırarak gösterdiği tutarlılıktan daha iyi durumda-lanet gitsin.
Not:Yarın sabah bunların hiç birini hatırlayamama durumumdan şimdiden sorumluluk kabul etmedim gitti.

8 çemkirme:

Mia Wallace dedi ki...

yaa günlerdir ben de deli gibi uyumak istiyorumm ve sen karpuz yemek yetmiyormuş gibi bir de erik yemişsin of off! çok kıskandım seniii :)

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

d90 hayali çok güzel bence... peşinden koşmaya devam et. yakındır gelecek olan;)

yamesin dedi ki...

Uyku önemli tabi..
ben uykumu alamadigimda mesela atesleniyorum:/

Birde fotograflar güzell:)

Florence Nightingale dedi ki...

sanırım çok benzeşiyoruz bazı konularda, burada da bardağın içine bozuk para atarak canan 50d hayali kuran bir kız var.

hayalci dedi ki...

Mia : İnsan tok karnına yiyince -karpuza laf söyleyemem ama- hele bide erikler biraz mayhoş olunca pek zevk vermedi inan,ama çatlada patla yedim işte,nanik :D

Kumbaramdaki Kelimeler : Ah keşke yakın olsa,ben kovaladıkça o kaçıyo gibi hissediyorum ama hayırlısı ;)

Rory : Ben senin kadar fenalaşmam tabi ama uykusuzluk kadar çabuk dağıtan bişey yok bu bünyeyi.
Fotoları bende sevdim ciğerim ;)

wendy : Seninkide iyiymiş,birikiyomu bari ben pek beceremiyorum galiba :D

Adsız dedi ki...

canı sıkılınca badılere el atan ,orasına burasına bısey dıkenlerdenım bende.uyku deme bu arada bana.benım uykuya daha cok ıhtıyacım var.dokuz aydır uyumak haram oldu :)

Mia Wallace dedi ki...

mimlendinn :)

Syhn dedi ki...

o kız sensen ben seni sevdim ;)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails