30 Ocak 2012 Pazartesi

It's my birthday!

Evet yanlış duymadınız.
O mükemmel harika olağanüstü gün bugün.
Bu şarkıyı kendime gönderdiğim gün bugün.
Tüm mumları söndürmeye çalışıp bir de bi'dolu dilek tutucağım gün bugün.
On dokuzu son kırıntısına kadar kullandıktan sonra ağız dolusu -yirmi- olduğum gün bugün.
Bu sefer öyle seferberlik filan ilan etmedim.
Geberesiye hasta olunca kaybettiğim coşkuyu geri kazanmak gerçekten zor oluyor.
Şuan tam doğduğum gün olduğu gibi lapa lapa kar yağıyor.
Ve ben,evde elimde sahlepim bu görüntüyü izlemekten çok büyük bir zevk alıyorum.
Yeni yaşımdan elbette ki istediğim bir çok şey var ama ben size istediklerimden çok olacakları göstermek isterim.
Tatil bir çırpıda bitecek ve işkence sezonu koşarcasına başlıycak.
Geçen yıldan kalan -iki- adet ders beni bunal bunal bunaltırken,diğer sekiz adet ders ise geceleri kabuslarım olacak.
Bahar şenlikleri geldiğinde içim kıpır kıpır ededursun,finaller her sene olduğu gibi şenlikleri sabote edecek.
Tam muhteşem ötesi bir istekle beklediğim tatil geldi diyeceğim ki lanetolasıca bir aylık staj tüm tatilimi işgal edicek.
D90 mı? 
Ah tatlım onu ben deli gibi istiycem ve bana gelmiycek.Çekim yasası benim için işlemiyor malesef.
Durumlar bu mudur.Ne yazık ki.
Ama olsun bugün doğumgünüm ve herşeyi doğal olarak toz pembe görüyorum.
Güzel çok güzel mesajlar alıyorum.
Bazı insanları ne kadar çok sevdiğimi farkediyorum.
Akşam yirmi tane mumum olmayacak belki ama yirmi tane dileğim hazır merak etmeyin.
İçinde herşey,herkes var.
Herkes iyiki var.
Ben iyiki doğdum.
Doğumgünü kızı bensem sonsuz şımarıklık hakkım olduğunu belirtip,
Camın önündeki yerime geçiyorum.
Şimdilik en sakin doğumgünüm.
Ve en sakin ben.
Yaşlanıyor muyum ne!
Arrivederci.

8 çemkirme:

What's Next dedi ki...

hepi börtdey sana!

Must. dedi ki...

Mutlu bir ömür dilerim.

Mia Wallace dedi ki...

ahh 20! ne güzel yaaş!!

doğum günüm kutlu olsun hayalciim iyi ki doğduuuunn!!!

Adsız dedi ki...

Sağlıklı, mutlu ve huzur dolu yeni yaşlar, yeni yıllar..

kirazlı sakız dedi ki...

Hayalcim benim geç oldu :/ Ama iyi ki doğdun canım benimm, her şey gönlünce olsun.

Grace Happy dedi ki...

nıce mutlu yıllara

hayalci dedi ki...

What's Next : Teşekkür ederim :)

Must: Hep mutlu olalım,teşekkürler :)

Miam: Görücez bakalım nasılmış 20 :)
Bebeim benim teşekkür ederim :)

hayalci dedi ki...

Erhan: Çok teşekkür ederim.

Kirazlı Sakızım olsun biliyorum ben senin durumunu,çok teşekkür ederim tatlım :)

Grace: Teşekkür ederim.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails