5 Mayıs 2011 Perşembe

Bu nasıl Mayıs anlayan var mı!

O-la.
Günaydın.
Yazıya başlamadan önce her zaman yaptığım gibi tarihe bakıyorum.
Beş Mayısı gösteriyor.
Havaya bakıyorum sonra.
Yağmurlu ve soğuk.
Sonra tekrar tarihe bakıyorum.
Evet beş Mayıs.
Yağmuru sonbaharı deli gibi seven ben bile katlanamıyorum bu duruma.
Havadurumu sunucularının söylediği bütün yazın normalden yağışlı geçebileceği ihtimali bian korkutuyor beni.
Annem küçükken dondurma yedirmek için ondokuz mayısı bekletirdi hep.
Boğazlarım hemen şişiyomuşta falanda filan.
Şimdiki gibi olsaydı o zamanlar hava heralde otuz ağustostan önce yiyemezdim dondurma.
Oysaki ben şuan bunları düşünmek yerine kalkıp,duş alıp,hazırlanmalıyım.
Ne giyeceğime karar vermeliyim ki bu dengesiz havada kıyafet seçimi yapmak oldukça zor.
Odam -herzamankgibi- çıfıt çarşısından hallice.
Yatağımı toplamalıyım.
Bide kahvaltı tabi.
Sonrasında önce kuzencanla buluşup,
Oradanda gece kalmasına kankama akmalıyım.
Dün trene bindim ben.
-Resimde ona ithafen sanırım-
Kankamla bilmediğimiz yerlere gitmenin verdiği dehşeti yaşamadık desem yalan olur.
Paranoyalar havada uçuştu.

Birde D&Rdan notelook aldım kendime.
Öyle sevimliki.
Yazmaya kıyamadım daha.
Çantama attım yeterince yüküm yokmuş gibi.
Aylardır bitiremediğim kitabımın yanında duruyor usluca.

Merak ediyorsanız söyliyim,
Hala Nutella kavanozunda para biriktiriyorum,
Hala bir D90'ım yok.
Hala bu yazıya ne resim koyacağımı bilmiyorum.
Hala ne giyceğimi bilmiyorum.
Hala Mia'nın yolladığı mimi yapmadım.
Hala burada napıyorum bilmiyorum.
O halde ben gidiyorum.
Adios.
Hayalci kaçar.

6 çemkirme:

luzumsuzisleruzmani dedi ki...

yatağım tam pencerenin önünde uyanır uyanmaz perdenin altından sokuyorum kafamı bakalım güneşli mi hava diyee ama yok ..hep soğuk,hep yağmurlu;yatıyorum tekrar ben de:/
ben de sana bir mim yolladım :)o da eklendi:)

SindireLLa dedi ki...

:) :)

hayalci dedi ki...

luzumsuzisleruzmani : Bide kar gelicek diyolar,şoklardayım yani!
Senin miminide sıraya aldım büyük bi zevkle :)

AnceLik dedi ki...

Lan burda havalar bi iyiydi bi güzeldi.Sonra bir ayaz gibi bişiy oldu sorma.seRt bi hava var mutsuzum:(

Notebookunda hayırlı olsun bebeyim.

CMOS dedi ki...

havayı anlamıyorum sinir oluyorum delleniyorum bir öyle bir böyle :/

Mim konusunda bende beklemedeyim içime dert oldu!=))

AnceLik dedi ki...

çok gerizekalıyım.
notelook aldım yazmışsın bende bunu notebook olarak algıladım.Notebook istiyorum bi tane ondan note...yle bşlyan herşeyi böyle algılıyorum kusura bakma.

rezil olduğumu hissettim:8

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails