10 Ocak 2011 Pazartesi

Yeni odamdan sesleniyoruum.

Hiç böylesine duygusal bi kavuşma anı olacağını tahmin etmezdim,
Meğer ne çok özlemişim blogumu,
İnsan uzun süre ayrı kalınca daha çok anlıyor değerini,
İnternetsizlik zor.
Hele ki sürekli iç içeysen daha da zor.
Ama hasret bitti.
Bu yeni odamdan ilk yazım.
Bizi kavuşturmaya vesile olan TTNETe buradan saygılar ve sevgiler yolluyorum.
Suçu benim bilgisayarıma atan,her aradığımda ukalaca cevaplar veren,geri dönücez diyip dönmeyen,bir buçuk ay bilgisayarıma yapmadığını bırakmayan,boşu boşuna tamire yollamama neden olan ve sonunda hatanın kendisinde olduğunu anladığım DOĞANET,bana bu zulmü yapmıyacaktın.En azından hatanı kabul etme erdemini göstermen gerekirdi.Ama bilki bu olay burada kalmaz,bir tüketici olarak hakkımı aramıyacağımı sanıyorsan yanılırsın.Ama bu blogda sana daha fazla yer yok.Senin 1,5 ayda yapamadığın işi TTNET yalnızca iki günde halletti,nabeeeer?
Bi buçuk ayda neler mi oldu?
Sanırım en önemlisi 2011'in gelişi oldu.
Okul ve kurs zırvalarım devam etti.
Ve hatta finallerde yaklaştı.
Yeni evimize alıştım.
Film izledim.
Cheesecake yaptım.
Ejderha dövmeli kız'ı bitirdim.
Ve daha biçok şey.
Ama önemlisi.
Ben hep aynı kaldım.
Değişmedim.
Yazımı da şimdilik noktalarım.
Öperim.

2 çemkirme:

Paris in Me :) dedi ki...

hoşgeldin canım özlemişim :)

hayalci dedi ki...

Canım benim saol,hoşbuldum,inan bende özlemişim :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails