22 Ekim 2010 Cuma

Hoop,işte tam buraya ayak basıyorum.

Son parça fıstıklı çikolatamı ağzıma atarken yazıyorum bu satırları.
Çok şey kaçırmış olmamayı dileyerek geldim.
Böyle saçmasapan araları sevmiyorum çünkü o zaman bir de açıklama derdi kalıyor.
Ama benim böyle bi niyetim -açıkçası- pek yok.
Onun yerine şu bir aydır neler olmuş onları buraya aktarabilirim.
Hemde fonda Özlem Tekin çalarken..
*Öncelile okulun fena bi hızla gidiyor ve ben de bi türlü yakalayamıyorum.Her hoca kendi halinde.Haftaya sınavlar başlayınca durumun vahimliği kendini gösterir diye düşünüyorum.İyi de yapıyorum.
*Yeni bi cep telefonu almak istiyorum.Hemde aylardır.Son kararım Nokia 5800.
*Web tasarım kursuna başladım.Kankacanla gidiyoruz.Komik,saçmasapan,gülünesi tipler var ve inanın böyle bi ortamda motivasyon tavan yapıyo :) Şimdilik iyi gidiyo.biraz öğrenir öğrenmez blogumdaki değişikliklerden de anlarsınız zaten.
*Avrasya'ya da gittim o arada.Hayır yani bütün istanbul koşardı da biz dururmuyduk? 
*Kalbim ağrıyodu.Doktora gittim.Doktor hiçbişeyin yok dedi geri yolladı.Hee bide çok heycanlanma dedi ilaç verdi.Ona göre yani :D
*Sayfama yapışıp kalmış olan Müthiş ve Korkunç Güzel'i ve arkasından da AlaycıKuş'u okudum.İnternet olmayınca insan kitaplara sarıyo böyle.Ne diyim Allah kimseyi internetsiz bırakmasın.
*Kursumun bir günü perşembe akşamına denk geldiği için Fatmagül'ü izleyemedim bu hafta.Ama üzülmeyin onun yerine Öyle Bir Geçer Zaman Ki'ye sardım.Yorum yapmıyorum,ayrı bir post konusu kendileri.
*Bunların dışında bol bol gezdim,tozdum,yedim,içtim,yattım ,kalktım ama sıkıldım da.
Bu postu sevmedim.Ama siz sevin.Bende o sırada seviceğim bişeyler hazırliyim.
Şimdilik burada nokta koyup gidiyorum.
Bişey olursa,
Gözüm kulğım buralarda,
Haberiniz ola.

4 çemkirme:

Asli :) dedi ki...

blogda mimledim seni :)

hayalci dedi ki...

oww thank you bebek ;) en kısa zamanda yazıcam.

francesca mckennitt dedi ki...

5800 alma bence. Alan hiçbir arkadaşım memnun değil, ilk başta vuu süper diye mutlu oluyorsun, sonra hemen bozuluyor :)

hayalci dedi ki...

Bende arkadaşlarıma sorarak karar vermiştim,ama en iyisi biraz daha araştırmak ;)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails