3 Ekim 2010 Pazar

Fatmagül'in suçu ne ki?

Belliydi böyle olacağı..
Dizi daha başlamadan rüzgarı esmeye başlamıştı zaten.
Öncelikle şunu belirtiyim:eleştiren her insan gibi evet bende bu diziyi takip ediyorum.
Merak fena bişey.
Beren Saat olmuş mu derseniz,bence Bihter'den sonra şaşırtıcı derecede olmuş.Koşamaması bile işe yaramış bu dizide :D
Dizinin ana konusuna değinirsek:
Hayır bi kere günümüz şartlarında dört kişinin işi becerip bi kişinin üzerine yıkması gibi bi durum şu an ki teknolojiyle pek mümkün diil.
Bi kere hiiiç bişey olmasa dna testi denen bişey var senarist abilerim.
Ki artık dna'yı felan aştı bu tıp.
Yapmayın nolur.Hastanede birden fazla kişi tecavüz etmiş bu kıza diye rapor verip sonrada hiç böyle denmemiş gibi bu durumu düzeltmeden savcılığın,jandarmanın bunu yemesini beklemeyin,olayı bi şekilde açıklamadan da bu kızı bu çocuğa vermeyin.

 Ya sen Mustafa? Senden bin kat kötü durumdaki bu kıza niye böyle yapıosun! Kimse sana kızı al demiyo.Anlıyoruz sende acılısın.Ama nolur gözümüze görünme.O güzel gözlerin hatrına bu seferlik affediyorum seni.

 Fatmagülün gereksiz yengesi,seni elime verseler bi kaşık suda boğar,sonrada o dört genci üstüne salarım,haberin olsun!Şu kızı bi rahat bırak!
Fatmagülün abisi.Ya ölürüm öyle abiye ben ya.Onun da şansına tüküreyim,böyle fettan bi karısı varken işi zor.
Malum dört kişiden hiçbirinden bahsetmiyorum şimdilik.Ne oldukları belli.Ama şunu unutmasınlar ki bizim milletimiz ezilmişi hemen benimser bu yüzden bu dörtlüye tavsiyem şu sıralar tenha yerlerde tek başına dolaşmamalarıdır ;) Elbet yeni postlarda onlara da sıra gelicek.
Onun dışında,yokmuydu şöyle Aşk-ı memnu tadında entrikalı,aldatmalı,kokoşların bol olduğu paraların şuh kahkahalarla savrulduğu bi dizi?
Ama herkes gibi bende çok iyi biliyorum ki,bu dizi alır başını gider.Yaprak Dökümü'nün gereksiz reytingini falan da beşe-ona katlar.
Perşembe günleri Aşkı Memnu'nun yerini doldurmak için merakla takip etttiğim dizidir kendileri.
Şimdilik diyceklerimi burda bitirip bi süre takip edicem diziyi.
Hadi Fatmagülseverler.
Kaçtım.
Çav.

5 çemkirme:

Marla dedi ki...

Gossip Girl çakması Küçük Sırlar var entrikalı böle ekşınlı falan:)

C3Moi dedi ki...

faydası yok demek istediklerinin :) insanlarımız anlamaz.

hayalci dedi ki...

Marla,ben onu nasıl unutabildim yaa :D Tam takip etmesem izlenmeye değer saçmalıklar içeriyo :D

C3Moi:Biz anlatalım da anlayana ;)

ribelle_ dedi ki...

Diziyle ilgili sölemek istediğim herşeyi ne güzel özetlemişsin.. ama cidden aşk-ı memnu tadında bir dizinin özlemi cidden vardı , alışmıştık.. ama marlanında dediği gibi küçük sırlarımız var :D ondanda baya iş çıkar :)

Asli :) dedi ki...

Mustafa da adam mı ya? Sinirlerim zıplıyo onu görünce.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails