1 Eylül 2010 Çarşamba

Eylül.


Yağmur ve ben..
Ne kadar özlemişim bu görüntüyü anlatamamam.
Eylülün geldiğini ilk günden nasılda haber veriyor.
İçime çekiyorum mis gibi toprak kokusunu.
O kasvetli havasını bile özlemişim.
Büyük bir sevinçle .hoşgeldin. diyorum.
O da geldiği için heyecanlı,gururlu da.
Öyle bir coşkuyla yağıyor ki.
Sanki bir daha hiç gitmiycek gibi.
Hiç gitme diye fısıldıyorum kulağına.
Acelece Teoman'dan Eylül Akşamı'nı açıyorum.
İşte diyorum.
En güzel mevsim bu.
Sonbahar.

6 çemkirme:

C3Moi dedi ki...

evt yağmur yağdı soğuk :(

hayalci dedi ki...

C3Moi : Yağmur iyidir ;)

B. dedi ki...

Akşam rüzgar hışırtılarını duyup ardından yağmur damlalarının cama vuruşunu gördüğümde öyle iyi hissettim ki kendimi..
Özlemişiz seni be sonbahar :P

Cici Dükkan dedi ki...

Yaşasın! Benim gibi sonbaharı ve yağmuru seven birisi daha:))

güneş dedi ki...

Eylül gibisi varmı yaa...

hayalci dedi ki...

Sorma be pandora.Hakkaten özledik yaa.İyi ki geldi.Hem iyi geldi bu yağmur :)

Ay-ser: Yağmur seven diil yağmura çıldıran birisi :D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails