18 Mayıs 2012 Cuma

Siyah.Beyaz

Üzülme der Mevlana.
Devam eder; 
Kızma hiç kimseye yaptıklarından dolayı aksine teşekkür et ihanet edenlere sadakati öğrettikleri için. 
Minnet duy yalancılara doğrunun farkına varmanı sağladıkları için. 
Mutsuz edenlere dua et mutluluğu daha derin hissettirdikleri için. 
Herkesi sev yaşamına bir anlam kattığı için. 
Hayat bu yüzden daha güzel siyahlar beyazı farkettirdiği için.

7 çemkirme:

cafenoHut dedi ki...

Zor ama denemek lazım:)

Adsız dedi ki...

Dostun yüzü can aynasıdır
Hoh'layıp, puf'layıp onu buğulandırma!
Sonra ayna seni göstermez olur

[ MEVLANA ]

Herşeyde bi hayır vardır denirya ,bu postun için biçilmiş kaftan niteliğinde bi söz...

Erdi Karadeniz dedi ki...

Aynen öyle. Hem siyahlar olmasa beyazların ne anlamı kalırdı?

M. dedi ki...

Bu yazının zamanlaması çok iyiydi hayalci.Tam bir şeylere sövecekken lanet edecekken... Gerçekten teşekkür ediyorum.

kirazlı sakız dedi ki...

Özlenmiştin..

Kuulumsu Kadın dedi ki...

öyle mi diyosun? belki de.. evet!

hayalci dedi ki...

Cafe Nohut : Zor gerçekten :)

Zeynep : Bayıldım,yorumunla tamamlamış oldun beni :)

Erdi : Aynen :)

Eylül : Zamanlamaya sevindim,arada böyle düşünmeye ihtiyacımız var,yoksa herşey çekilmez olurdu.

Kirazlı Sakız : Sende öyle,pek uğrayamadım bu aralar.

Kuulumsu : Napalım birazda böyle düşünelim bakalım :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails