7 Şubat 2012 Salı

Ben hayalci olalı tam -yediyüzotuz- gün oldu.

Bundan tam iki yıl önce bugün ilk-kendini bilmez-saçma sapan-hiç kimsenin okumadığı bir ben geldim yazısı yazmıştım buraya.
Her geçen gün arttı peşimden gelenler.
Peşinden gittiklerim.
Bugün yüzünü görmeyip çok sevdiğim arkadaşlarım var.Birkaç gün yazı yazmayınca beni merak edenler var.
Bilmediğim tonlarca şeyi öğrendiğim,
Farkında olmadan hayatlarına dahil olduğum,
Hayatıma dahil ettiğim,
Uzun süre sesi çıkmayınca merak ettiğim,
Paylaştıklarını hissettiğim,
Bazen de hemen bunu paylaşmalıyım dediğim,
Her geçen gün farklı bir ortak nokta bulabildiğim insanlar var.
İşin özü ben burda saçmalamaktan son derece mutluyum.
Yediyüzotuz gün boyunca bana katlandınız madem,bundan sonra da zırvalarımı dinlemelisiniz.
Daha anlatacağım çok şey var.
Ben buralardayım.
Hayalci 2 yaşında.
Hayalcinin Günlüğü 2 yaşında.
Hepibörtdey.

9 çemkirme:

Missbone dedi ki...

Konfetiler patlasın!
Nice yıllara bloguna o zaman maşallahhh diyorumm :)
Darısı Missbone'un 2 yaşına.:)

Adsız dedi ki...

Hepibörtdeey! :)
Nice yeni yıllara, harf yığınlarına ve hayallere..

oytunla hayat dedi ki...

nice mutlu postlara diyelim o zaman :)

hayalci dedi ki...

Missbone'um saol bebeğim,konfetiyi unutmuşum bak :D
Darısı başına şekerim,daha çok yıllar buralardayız gibi görünüyor :D

Erhan: Teşekkür ederiiiiiim :)

Oytunla Hayat: Hepimiz için nice güzel postlara :)

Adsız dedi ki...

nice yıllara. bir yumak gibi büyüyerek :)

Syhn dedi ki...

nice senelere diyelim öyleyse ;)

M. dedi ki...

Öyleyse iyi ki yazmaya başlamışsın hayalciii :)

kirazlı sakız dedi ki...

Hayalcimin günlüğü 2 yaşında :) Nice yıllara :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

heppibörtdey! daha nice seneler göresin inşallah, sana hediye olarak mim getirdim ben! :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails