23 Nisan 2010 Cuma

Mola..


Şimdi gelelim şu bikaç gündür neler yaptığıma.Şimdi kuzucuklarım öncelikle büyük bi mutlulukla vizelerimin bittiği haberini ilan edebilirim.Ne diyim acısıyla tatlısıyla geçti gitti.Tabi fizik-mat hocasından yediğimiz kazığı saymazsak!Bu konuya girmek istemiyorum çünkü girdimmi bidaha çıkamıyorum.Herneyse sakinim_
Kankamlada bi güzel kutlayıverdik vizelerin gidişini.2 gündür evlerini işgal etmiş durumdaydım.Eğlendik baya.Bu konuda yayında-yapımda emeği geçen başta kankama ağbeylerine ve yengesine teşekkürlerimi sunuyorum.Köfte patates yemeğini,çikolatalı pastamızı,uçar turunu,mini satranç turnuvamızı,bol tuzlu eriğimizi,iş sağlığından geçmeme vesile olan kankamı,ders çalışmaya çalışırken kafasını sallayan tuhaf insanı,yengesinin ikna yöntemlerini ve bunu uygullarken gözünü çıkardığı abisini,allığımı pastel boya niyetine kullanıp kelimelere dökemediğim saçam sapan bişeyler yapan iki saçma insanı,bidahakine ikimislini yapıcağımız küçük partimizi ve buraya yazamadığım daha bi çok şeyi yazdım bi kenara ;) (Saati sormakta suçmi yaw :D)
Devam etmek gerekirse vizelerden sonra ekşın maceramız olarak boşluğu Bahar Şenlikleri doldurmakta.Her ne kadar gelicek sanatçılarla ilgili sorunlar yaşansada iple çekiyorum valla şenlikleri.Ölesiye eğlence var bikere.Ben bu gazla ptesi stajada gitmem ufak bi molayı hakettim sanırım.Neyse canlarım bugünlük bu kadar yeter keçtım ben öpüldünüz.

0 çemkirme:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails