16 Kasım 2012 Cuma

Ya başım çok çok fena dönüyor,ya da dünya!


Selam millet.
Belki daha eğlenceli bir ruh haliyle dönebilirdim buraya ama yazasım geldi şuan.
Şuan acayip kötü hissediyorum.
Başım dönerken bir yandan,ellerim de titriyor.
Midemde tuhaf birşeyler var.
Ve de fena halde çarpıntım.
Baş dönmesi hali günlerdir olan ama benim umursamadığım bir hal.
Ancak şuan başka.
Ayakta durmakta biraz zorlanıyorum.
Ve böyle olduğum için kendime sinir oluyorum.
Kendimi çok güzsüz hissediyorum.
Tüm enerjim içimden çekilmiş gibi.
Oysa ki günlerim güzel.
Anlatmak istediklerim güzel.
Ruhsal halim güzel.
Ama onları bu yazıda harcayamam.
Hatta bu yazıyı niye ısrarla yazıyorum anlamış diilim.
Diyet midir,fazla kahve midir,yoksa bambaşka birşey midir nedeni emin değilim.
Yarına iyi olmam lazım.
Tuşların tıkırtısı katlanıp beynime davul gibi gidiyor.
Yazıyı bitirme zamanı.
Güzel şeyler anlatmak zamanı da gelicek.
Belki biraz uyursam geçer.
İyi geceler.

2 çemkirme:

Mia Wallace dedi ki...

kıyamam hayalcim..

olsun iyi kötü hep yaz.
buraya illa güzel yazmana gerek yok böyle içini de boşaltmış oluyosun hem.

böyle günler olucak daha iyi günlerin de olucak.

ama umarım hemen çok iyi olursun! :*

hayalci dedi ki...

Tenk yu kuzucum şimdi daha iyiyim :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails